pondělí 7. prosince 2009

Třetí týden v Sydney

V pondělí, první prázdninový den, jsme se pustili do hledání práce. Pepovi to ale netrvalo tak dlouho, protože mu volali z pekárny, aby v úterý přišel a že se uvidí, jestli jo nebo ne. Já jsem rozesílala svá resumé do obchodů s oblečením a spíš ze srandy jsem to zkoušela i na asistentská místa (co kdyby něco klaplo náhodou, že?). Do některých obchodů jsem došla i osobně. O pár dnů později mi volali z Max Mary, tj. obchod s luxusním oblečením, abych v pátek 4. prosince přišla na pohovor. Je to sice docela daleko, ale práce je práce (Pepa ten to má ještě o dost dál).

Abych ale pořád neseděla před počítačem nebo neobíhala nákupní centra, vydala jsem se ve středu se svou teď už bývalou třídou do Čínských zahrad, což je krásná oáza klidu mezi sydneyskými mrakodrapy.















V pátek jsem pak se třídou šla na Coogee Beach na BBQ, kde se kromě přípravy párků:o) hrál baseball a v poledne si končící studenti převzali potvrzení o studiu na škole.







Já už jsem pak ale musela jít, neb jsem měla ten pohovor. Dopadl docela dobře. Dají vědět.
Pepa byl počtvrté v práci a zatím to vypadá, že tam zůstane.

Ve všem tom shonu a spěchu jsme ale nezapomněli ani na shánění bytu a štěstí se na nás KONEČNĚ usmálo už v sobotu, kdy jsme našli byt našich snů:o) a koupili auto:o)..takže jsme se hned v neděli stěhovali. Naše nové bydlení je asi 500 m od pláže (od naší oblíbené Coogee Beach:o), pokoj je s teráskou, odkud je ocean view. Ještě tu jsou další dva pokoje, prozatím prázdné, majitelé bydlí nahoře, v prvním patře, my v přízemí. Máme tu dvě koupelny a kuchyň. Bohužel je to ale bez internetu, ten se nám snad ale podaří nějak připojit.













Auto je Ford Falcon, australská legenda. Je to 4litr, 210 koní, takovej průměr tady:o). Dřív se nižší objemy nedělaly. Koupili jsme ho od jednoho Srílančana. Je to v dobrém stavu, dobře se s tím dají jezdit dálky, což my pro naše cestování potřebujeme:o).






Hned jsme ho jeli projet na krásnou Maroubra Beach, která je kousek od Coogee Beach.





Žádné komentáře:

Okomentovat