středa 11. listopadu 2009

Kdo jsme, proč jsme v Austrálii a pro koho píšeme tento blog?

Jsme pár, Ája 25, Pepa 27, který se rozhodl změnit své životy a přesídlit z matičky Prahy ke klokanům. Ne že by se nám v ČR nelíbilo, ale dobrodružství je dobrodružství:o).

Rozhodnutí přestěhovat se až do Austrálie padlo po půl roce společného soužití – tehdy tomu ale nikdo z nás asi ani nevěřil (ačkoli slib je slib:o). Musela jsem totiž nejdřív skončit s VŠ studii, přičemž jsem před sebou měla ještě minimálně rok až rok a půl. Pepa, ten byl v pohodě, ten už to měl v kapse, já ještě ne:o(. Ani jsem se ale nenadála a už se blížily státnice a tehdy jsme si řekli: „Tak jedem!“ A o pár měsíců později jsme skutečně jeli. Skončili jsme s prací, vypověděli nájem v našem bytě, rozloučili se s rodinou, přáteli, kolegy i milovaným křečkem Mojmírem:o) a vlastně se vším, co se nám v naší vlasti líbilo (i nelíbilo) a vydali se vstříc neznámému.

Ptáte se, proč právě Austrálie? Je to jednoduché – Pepa se právě sem chtěl prý vždycky podívat, poznat města i pustinu ve vnitrozemí, okouknout původní obyvatelstvo - Aboriginse, pohladit klokana a koalu a tak:oD. Já se jen přidala:o). A pak taky proto, že Británie je příliš blízko a je možné ji navštívit v pohodě a klídku prakticky kdykoli, Spojené státy – ty nás lákají tak maximálně na delší dovolenou a Kanada? No, nechte se překvapit;o).

Tento blog je tu pro nás, pro naše rodiny a přátele, ale i náhodné čtenáře, které neznáme a kteří neznají nás, které ale zajímá Austrálie a vše, co se této země týká. Snad vás naše psaní nebude nudit:o)..

Žádné komentáře:

Okomentovat